segunda-feira, 10 de setembro de 2007 | By: Mandi

It ain't me you're looking for, babe

Go 'way from my window/ Leave at your own chosen speed/ I'm not the one you want, babe/ I'm not the one you need/ You say you're lookin' for someone/ Never weak but always strong/ To protect you an' defend you/ Whether you are right or wrong/ Someone to open each and every door/ But it ain't me, babe/ No, no, no, it ain't me, babe/ It ain't me you're lookin' for, babe./ Go lightly from the ledge, babe/ Go lightly on the ground/ I'm not the one you want, babe/ I will only let you down/ You say you're lookin' for someone/ Who will promise never to part/ Someone to close his eyes for you/ Someone to close his heart/ Someone who will die for you an' more/ But it ain't me, babe/ No, no, no, it ain't me, babe/ It ain't me you're lookin' for, babe./ Go melt back into the night, babe/ Everything inside is made of stone/ There's nothing in here moving/ An' anyway I'm not alone/ You say you're looking for someone/ Who'll pick you up each time you fall/ To gather flowers constantly/ An' to come each time you call/ A lover for your life an' nothing more/ But it ain't me, babe/ No, no, no, it ain't me, babe/ It ain't me you're lookin' for, babe.

Se afaste da minha janela/ Vá embora na velocidade que desejar/ Eu não sou o que você deseja, babe/ Eu nao sou o que você precisa/ Você diz que está buscando alguém/ Que nunca seja fraco, mas sempre forte/ Para te proteger e defender/ Esteja você certa ou errada/ Alguém para abrir a porta para você/ Mas não sou eu, babe/ Não, não, não, não sou eu, babe/ Não sou eu o que você procura/ Saia cuidadosamente da beirada, babe/ Saia cuidadosamente do chão/ Eu não sou o que você quer, babe/ Eu apenas vou te decepcionar/ Você diz que está buscando alguém/ Que vai prometer nunca partir/ Alguém para fechar seus olhos para você/ Alguém para fechar seu coração/ Alguém que vai morrer por você e mais/ Mas não sou eu, babe/ Não, não, náo, não sou eu, babe/ Não sou eu o que você procura, babe/ Vá se derreter na noite, babe/ Por dentro tudo é feito de pedra/ Não há nada aqui se movendo/ E de qualquer maneira, eu não estou sozinho/ Você diz que está procurando alguém/ Que irá te segurar toda vez que você cair/ Para colher flores constantemente/ E vir toda vez que você chamar/ Um amante para a sua vida e nada mais/ Mas não sou eu, babe/ Não, não, não, não sou eu, babe/ Eu não sou o que você procura, babe.

0 observações: